Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Artykuły

REGULAMIN

Regulamin Sklepu Internetowego Przystań z kawą

 

1.        Informacje ogólne

§ 1

Właścicielem sklepu Przystań z kawą funkcjonującym pod adresem http://www.przystanzkawa.pl jest firma PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik (zwana dalej Sklepem) zarejestrowana pod adresem:

ul. Główna 145,

97-318 Czarnocin,

NIP: 771-263-10-83,

Regon: 101461326.

§ 2

Firma PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik wpisana jest do rejestru Centralnej  Ewidencji Działalności Gospodarczej w dniu 12.09.2012 

§ 3

Adres do korespondencji za pośrednictwem poczty tradycyjnej:

PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik,

ul. Główna 145,

97-318 Czarnocin.

            § 4

Adres do korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej:

 kontakt@przystanzkawa.pl.

            § 5

Przez nazwę „Klient” rozumie się osobę/firmę, która złożyła zamówienie w Sklepie.

            § 6

Korzystanie z usług oraz składanie zamówień poprzez Sklep oraz adres e–mail, za pomocą którego również można składać zamówienia oznacza akceptację poniższego regulaminu. 

 2.        Zamówienia

            § 1

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na terenie Polski za pośrednictwem sieci Internet.

            § 2

Zamówienia produktowe przyjmowane są za pomocą formularza zamówienia krok po kroku, umieszczonego na stronie Sklepu

 lub

 poprzez napisanie zamówienia na adres e-mail: kontakt@przystanzkawa.pl.

            § 3

Do realizacji zamówienia złożonego przez osobę prywatną koniecznie jest podanie (zarówno przy wyborze formularza na stronie Sklepu jak i wiadomości e–mail) następujących danych:

imię i nazwisko,

adres dostawy (ulica, kod pocztowy oraz miasto),

                                                                    kontakt z kupującym (nr telefonu, adres e–mail).      

 

                § 4

Do realizacji zamówienia złożonego przez firmę koniecznie jest podanie (zarówno przy wyborze formularza na stronie Sklepu jak i wiadomości e–mail) następujących danych:

nazwę firmy i/lub imię i nazwisko,

adres dostawy (ulica, kod pocztowy oraz miasto),

numer NIP,

dane do kontaktu z kupującym (imię i nazwisko, nr telefonu, adres e–mail).

            § 5

W sytuacji, kiedy zamawiający poda dane nieprawdziwe, niepełne lub błędne, Sklep podejmie próbę skontaktowania się z Klientem za pomocą telefonu na numer podany w formularzu zamówienia lub zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail w celu ich uzupełnienia lub sprostowania.

            § 6

W sytuacji, kiedy próba skontaktowania się z Klientem za pomocą telefonu komórkowego na numer podany w formularzu zamówienia/zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail zakończy się niepowodzeniem, Sklep podejmie kolejną próbę kontaktu wysyłając wiadomość elektroniczną na podany w formularzu zamówienia/zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail.
Jeśli Klient po otrzymaniu od sklepu wiadomości z prośbą o poprawienie/sprostowanie danych nie skontaktuje się ze Sklepem w przeciągu 48 godzin, Sklep może odstąpić od umowy sprzedaży.
Zamówienie należy potwierdzić i jednocześnie aktywować wciskając link we wiadomości e–mail przesłanej jako potwierdzenie złożenie zamówienia. 

            § 7

W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

            § 8

Przyjęcie zamówienia przez Sklep i przekazanie go do realizacji następuje, w przypadku:

a)     zamówień płatnych przelewem – po wpłynięciu środków na konto bankowe Sklepu,

b)     zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia zamówienia,

c)      zamówień płatnych za pomocą systemu PayU.pl – po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu PayU.pl.

          § 9

Przyjęcie do realizacji zamówienia złożonego przez Klienta zostanie potwierdzone drogą elektroniczną.

          § 10

Zamówienie złożone przez Klienta zostanie zrealizowane przez Sklep pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klienta, Sklep skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia:

a)     częściowa realizacja zamówienia (bez brakującego towaru),

b)     wydłużenie czasu oczekiwania (wysyłka po uzupełnieniu braków w towarze),

c)      anulowanie całości zamówienia (na prośbę Klienta).

          § 11

Klient ma możliwość kontrolowania stanu realizacji zamówienia oraz składania ewentualnych reklamacji po zalogowaniu się na stronie sklepu.
Korzystanie z owej usługi będzie możliwe wyłącznie, jeśli Klient podczas składania zamówienia poda swój adres e–mail i hasło dostępu. Jeśli Klient nie zarejestruje się składając zamówienie, opcja ta nie będzie dostępna.

         § 12

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.

         § 13

Ceny towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

         § 14

Wypełnienie formularza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. Firma PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych".

 3.        Płatności i wysyłka

           § 1

Zamówione produkty w sklepie są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

            § 2

Zakupione produkty dostarczone zostaną pod adres wskazany w formularzu zamówienia na stronie sklepu/zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail.

            § 3

Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary jest zależny od czasu realizacji i dostawy.

            § 4

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie będące rezultatem niestarannej pracy Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

            § 5

Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

            § 6

Koszt dostarczenia zamówionego towaru podany jest na stronie Koszty dostawy oraz w koszyku Sklepu 

            § 7

Płatności można dokonywać przy odbiorze produktów (za pobraniem), przelewem, bądź za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w koszyku przy składaniu zamówienia.

            § 8

Przy płatności za pobraniem, formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy dostarczającej przesyłkę.

           § 9

O wysyłce przesyłki Klient zostanie poinformowany wiadomością e–mail.

4.       Zwroty

          § 1

Klient, który zakupił towar wysyłkowo w Sklepie ma prawo zwrócić go bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie telefonicznie bądź mailowo w terminie do 10 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie podanym wyżej. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła Klient na własny koszt.

         § 2

Towar opisany w § 1 można zamienić także na inny, pełnowartościowy towar. Zasady zwrotu są takie same jak w § 1. Koszty ponownej wysyłki zamienionego już towaru ponosi Klient.

            § 3

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy uznania reklamacji nieuszkodzonego produktu noszącego ślady użytkowania, lub uszkodzonego w wyniku nieprawidłowego użycia.

            § 4

Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy lub inny z oferty o wartości nie mniejszej od towaru reklamowanego. Jeśli to nie będzie możliwe, Sklep zwróci pieniądze za zakupiony towar.

           § 5

Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik/sklepu nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia pomiędzy Sklepem a Klientem.

 5.       Inne informacje

           § 1

Sklep zastrzega sobie prawo do:

a)     zmiany cen oraz ilości produktów w ofercie Sklepu zarówno w ciągu dnia jak i w nocy,

b)     wycofania poszczególnych produktów z oferty Sklepu w dowolnym momencie.

           § 2                                                                                                                                     

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

            § 3

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

            § 4

W przypadku zaistnienia sytuacji nieprzewidzianej w powyższym regulaminie prosimy o kontakt w celu rozwiązania problemu.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt poprzez e-mail bądź telefonicznie.

 

 

Życzymy udanych zakupów – zespół sklepu Przystań z kawą.

 

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:5c40d65ae914032d100f65341b2013c3#0}
Sklep internetowy Shoper.pl