
Regulamin Sklepu Internetowego Przystań z kawą
1. Informacje ogólne
§ 1
Właścicielem sklepu Przystań z kawą funkcjonującym pod adresem http://www.przystanzkawa.pl jest firma PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik (zwana dalej Sklepem) zarejestrowana pod adresem:
ul. Główna 145,
97-318 Czarnocin,
NIP: 771-263-10-83,
Regon: 101461326.
§ 2
Firma PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik wpisana jest do rejestru Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej w dniu 12.09.2012
§ 3
Adres do korespondencji za pośrednictwem poczty tradycyjnej:
PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik,
ul. Główna 145,
97-318 Czarnocin.
§ 4
Adres do korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej:
§ 5
Przez nazwę „Klient” rozumie się osobę/firmę, która złożyła zamówienie w Sklepie.
§ 6
Korzystanie z usług oraz składanie zamówień poprzez Sklep oraz adres e–mail, za pomocą którego również można składać zamówienia oznacza akceptację poniższego regulaminu.
2. Zamówienia
§ 1
Sklep prowadzi sprzedaż towarów na terenie Polski za pośrednictwem sieci Internet.
§ 2
Zamówienia produktowe przyjmowane są za pomocą formularza zamówienia krok po kroku, umieszczonego na stronie Sklepu
lub
poprzez napisanie zamówienia na adres e-mail: kontakt@przystanzkawa.pl.
§ 3
Do realizacji zamówienia złożonego przez osobę prywatną koniecznie jest podanie (zarówno przy wyborze formularza na stronie Sklepu jak i wiadomości e–mail) następujących danych:
imię i nazwisko,
adres dostawy (ulica, kod pocztowy oraz miasto),
kontakt z kupującym (nr telefonu, adres e–mail).
§ 4
Do realizacji zamówienia złożonego przez firmę koniecznie jest podanie (zarówno przy wyborze formularza na stronie Sklepu jak i wiadomości e–mail) następujących danych:
nazwę firmy i/lub imię i nazwisko,
adres dostawy (ulica, kod pocztowy oraz miasto),
numer NIP,
dane do kontaktu z kupującym (imię i nazwisko, nr telefonu, adres e–mail).
§ 5
W sytuacji, kiedy zamawiający poda dane nieprawdziwe, niepełne lub błędne, Sklep podejmie próbę skontaktowania się z Klientem za pomocą telefonu na numer podany w formularzu zamówienia lub zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail w celu ich uzupełnienia lub sprostowania.
§ 6
W sytuacji, kiedy próba skontaktowania się z Klientem za pomocą telefonu komórkowego na numer podany w formularzu zamówienia/zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail zakończy się niepowodzeniem, Sklep podejmie kolejną próbę kontaktu wysyłając wiadomość elektroniczną na podany w formularzu zamówienia/zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail.
Jeśli Klient po otrzymaniu od sklepu wiadomości z prośbą o poprawienie/sprostowanie danych nie skontaktuje się ze Sklepem w przeciągu 48 godzin, Sklep może odstąpić od umowy sprzedaży.
Zamówienie należy potwierdzić i jednocześnie aktywować wciskając link we wiadomości e–mail przesłanej jako potwierdzenie złożenie zamówienia.
§ 7
W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
§ 8
Przyjęcie zamówienia przez Sklep i przekazanie go do realizacji następuje, w przypadku:
a) zamówień płatnych przelewem – po wpłynięciu środków na konto bankowe Sklepu,
b) zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia zamówienia,
c) zamówień płatnych za pomocą systemu PayU.pl – po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu PayU.pl.
§ 9
Przyjęcie do realizacji zamówienia złożonego przez Klienta zostanie potwierdzone drogą elektroniczną.
§ 10
Zamówienie złożone przez Klienta zostanie zrealizowane przez Sklep pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klienta, Sklep skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia:
a) częściowa realizacja zamówienia (bez brakującego towaru),
b) wydłużenie czasu oczekiwania (wysyłka po uzupełnieniu braków w towarze),
c) anulowanie całości zamówienia (na prośbę Klienta).
§ 11
Klient ma możliwość kontrolowania stanu realizacji zamówienia oraz składania ewentualnych reklamacji po zalogowaniu się na stronie sklepu.
Korzystanie z owej usługi będzie możliwe wyłącznie, jeśli Klient podczas składania zamówienia poda swój adres e–mail i hasło dostępu. Jeśli Klient nie zarejestruje się składając zamówienie, opcja ta nie będzie dostępna.
§ 12
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
§ 13
Ceny towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
§ 14
Wypełnienie formularza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. Firma PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych".
3. Płatności i wysyłka
§ 1
Zamówione produkty w sklepie są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
§ 2
Zakupione produkty dostarczone zostaną pod adres wskazany w formularzu zamówienia na stronie sklepu/zamówienia wysłanego za pomocą wiadomości e–mail.
§ 3
Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary jest zależny od czasu realizacji i dostawy.
§ 4
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie będące rezultatem niestarannej pracy Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
§ 5
Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
§ 6
Koszt dostarczenia zamówionego towaru podany jest na stronie Koszty dostawy oraz w koszyku Sklepu
§ 7
Płatności można dokonywać przy odbiorze produktów (za pobraniem), przelewem, bądź za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w koszyku przy składaniu zamówienia.
§ 8
Przy płatności za pobraniem, formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy dostarczającej przesyłkę.
§ 9
O wysyłce przesyłki Klient zostanie poinformowany wiadomością e–mail.
4. Zwroty
§ 1
Klient, który zakupił towar wysyłkowo w Sklepie ma prawo zwrócić go bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie telefonicznie bądź mailowo w terminie do 10 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie podanym wyżej. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła Klient na własny koszt.
§ 2
Towar opisany w § 1 można zamienić także na inny, pełnowartościowy towar. Zasady zwrotu są takie same jak w § 1. Koszty ponownej wysyłki zamienionego już towaru ponosi Klient.
§ 3
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy uznania reklamacji nieuszkodzonego produktu noszącego ślady użytkowania, lub uszkodzonego w wyniku nieprawidłowego użycia.
§ 4
Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy lub inny z oferty o wartości nie mniejszej od towaru reklamowanego. Jeśli to nie będzie możliwe, Sklep zwróci pieniądze za zakupiony towar.
§ 5
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy PRZYSTAŃ Z KAWĄ Joanna Anasik/sklepu nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia pomiędzy Sklepem a Klientem.
5. Inne informacje
§ 1
Sklep zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany cen oraz ilości produktów w ofercie Sklepu zarówno w ciągu dnia jak i w nocy,
b) wycofania poszczególnych produktów z oferty Sklepu w dowolnym momencie.
§ 2
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
§ 3
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
§ 4
W przypadku zaistnienia sytuacji nieprzewidzianej w powyższym regulaminie prosimy o kontakt w celu rozwiązania problemu.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt poprzez e-mail bądź telefonicznie.
Życzymy udanych zakupów – zespół sklepu Przystań z kawą.